Z jakimi wyzwaniami mierzą się kreatywni?
- Realizacja projektów będących wyzwaniem (ciekawych, podnoszących poprzeczkę, pozwalających się spełniać).
- Zdobywanie nowych umiejętności i wiedzy (skąd ją czerpać, w którym kierunku pójść, jak znaleźć czas).
- Doskonalenie swoich umiejętności i pogłębianie wiedzy specjalistycznej (jak znaleźć czas i odpowiedni balans, na co postawić, na jakim etapie)
- Śledzenie trendów.
- Śledzenie, wybór i adaptacja nowych technologii.
- Realizacja projektów wewnętrznych.
Jak mówią o swoich wyzwaniach?
Wybrane odpowiedzi na pytanie „Jakie jest największe wyzwanie biznesowe z którym się obecnie zmagasz?”
- Zdobywanie zleceń, które będą wyzwaniem i zapewnią pracę na dużej niż miesiąc
- Pozyskać/dobierać solidnych klientów pretendujących do miana silnych marek.
- Zdobywanie ciekawych projektów z nowych obszarów/branż.
- Tworzenie czegoś nowego, zaprzestania podążania za modą.
- Spełnienie siebie.
- Realizowanie ciekawszych projektów zgodnych z moimi zainteresowaniami.
- Zdobywanie nowych umiejętności i odnalezienie swojego stylu.
- Sprostanie nowym technologiom.
- Wyzwanie to samorozwój w wieku 35 i ciągłe zdobywanie wiedzy.
- Utrzymanie tempa uczenia się nowych rzeczy.
- Śledzenie trendów.
- Starać się być na czasie i projektować zgodnie z panującymi trendami.
- Sen – trudność w nadążaniu za wszystkimi nowymi technologiami i 'trendami’w dizajnie oraz autoedukacji sprawia, że coraz mniej czasu mamy na własne, prywatne życie.
- Nauka nowych środków wyrazu.
- Dostosowanie się do szybkiego rozwoju technologii i wymagań rynku.
- Ciągłe doszkalanie się z ogromnej bazy wiedzy jaką jest cały design.
- Brak czasu na skuteczny samorozwój.