Z jakimi wyzwaniami mierzą się kreatywni?
- Generowanie wartościowych leadów (wybór strategii i narzędzi marketingowych, śledzenie efektów).
- Zapewnienie stałego dopływu klientów i projektów.
- Zdobywanie stałych klientów.
- Utrzymanie oraz rozszerzanie współpracy z obecnymi klientami.
Jak mówią o swoich wyzwaniach?
Wybrane odpowiedzi na pytanie „Jakie jest największe wyzwanie biznesowe z którym się obecnie zmagasz?”
- Potrzebuję kilku stałych, dużych i dobrych klientów, którzy wyeliminują konieczność obsługiwania małych zleceń, które najczęściej są bardzo męczące i nieopłacalne.
- Zdobycie klient zagranicznego do stałej współpracy
- Jesteśmy w stanie mieć więcej klientów (bo się zgłaszają), ale nie jesteśmy w stanie ich obsłużyć. Wymagało by to zatrudnienia kolejnych osób, ale sytuacja studia nie jest na tyle stabilna, aby mieć pewność, że jesteśmy w stanie utrzymać dodatkowe stanowisko pracy np. przez rok.
- Utrzymanie poziomu zatrudnienia przy stale rosnących kosztach pracy i polityce rozwoju zawodowego pracowników ( czyt. podwyżkach wynagrodzenia)
- Utrzymanie klienta
- Ulepszenie strategii marki
- Ustabilizowanie relacji pomiędzy natężeniem prac bieżących i przyszłych (skalą rozwoju firmy w kontekście zatrudnienia) a maksymalizacją przychodu i efektywności pracy przy założeniu, że nie będziemy rozwijać firmy „ilościowo”
- Uniezależnienie się od przypadkowości projektów, które spływają do realizacji.
- Regularność zleceń