W odcinku dzielę się przemyśleniami, doświadczeniami i efektami ponad pięcioletniej pracy nad content marketingiem.
Przewodnik dla kreatywnych po content marketingu, SEO i reklamie Google
Bonus dostępny dla czytelników newslettera
W przewodniku prezentuje case study oraz kulisy moich działań marketingowych i reklamowych. Śmiało mogę napisać, że bez działania w tych obszarach pewnie musielibyśmy zamknąć agencję Fuse Collective. Dla marketingowców te zagadnienia raczej nie będą odkryciem, ale pokazując w przewodniku cały nasz setup i kulisy działań, chciałbym je odczarować w oczach projektantów.
Timeline i tematyka odcinka:
- 00:26 – dlaczego zacząłem używać content marketingu do zdobywania klientów
- 02:15 – aktualne statystyki nowych zapytań oraz efekty działań marketingu treści
- 06:37 – używanie treści gdy klient jeszcze nie wie, że potrzebuje pomocy agencji
- 08:50 – używanie treści do edukacji klienta oraz budowania pozycji eksperta w swojej specjalizacji
- 10:51 – używanie treści i reklam do zwiększania widoczności agencji gdy klient jest na etapie szukania pomocy
- 13:54 – budowanie zaufania gdy klient nas nie zna
- 15:06 – od czego zacząłem pracę nad content marketingiem
- 16:40 – jak wybierałem tematykę poradników dla klienta
- 18:38 – ważne decyzje w kontekście wyboru taktyk i narzędzi content marketingu
- 19:38 – jak długo czekaliśmy na efekty działań
- 20:27 – dlaczego nasze stare projekty pomogły się lepiej pozycjonować w Google
- 21:14 – o ilości oraz regularności tworzenia treści